czwartek, 2 stycznia 2014

Przeprosiny

 Witajcie...Chyba znowu was zawiodłam,bo nie złożyłam wam nawet życzeń na Nowy Rok.Chciałabym was więc teraz za to przeprosić,ostatnio znowu nie miałam czasu,a na dodatek wczoraj byłam chora po sylwestrze spędzonym z koleżankami.Na szczeście dzisiaj czuję się już lepiej,to był najgorszy Nowy Rok w moim życiu.No dobra,teraz wam obiecuję że postaram się regularnie pisać posty i zajmę się blogiem.
 I moje spóźnione życzenia na Nowy Rok dla was:
 Życzę wam szcześliwego nowego roku,spełnienia waszych marzeń,samych sukcesów,jeśli chodzicie do szkoły to samych piątek i szóstek.Blogerom natomiast życzę jak najwięcej czytelników,obserwatorów i pomysłów na posty.
 Dzisiaj już nie będę pisać tematycznego posta,tylko chciałam was przeprosić.I mam do was pytanie:
 Chcecie,żeby za dwa dni pojawił się taki post z podsumowaniem najlepiej ubranych gwiazd 2013?
To chyba tyle,pozdrawiam wszystkich.

1 komentarz:

  1. Wzajemnie :* Hm ale najlepiej by takie zestawienie było twoje ;)

    OdpowiedzUsuń