niedziela, 5 stycznia 2014

Najlepiej ubrane gwiazdy w 2013 roku

 Hej.Dzisiaj ten trochę obiecany,trochę nie post o najlepiej ubranych gwiazdach w 2013 roku.To jest według mnie,kolejność jest przypadkowa.
1. Jessica Alba

Pisząc ten post,nie mogłam zapomnieć o Jessice której jestem fanką.Uważam,że zawsze jest najlepiej ubrana,że ma niesamowity styl,zawsze pięknie wygląda.
     

2.Jennifer Lawrence

Ona też świetnie ubierała się w tym roku.Pięknie wyglądała na rozdaniu Oscarów i Złotych Globów.Zmieniła też fryzurę na krótką i muszę przyznać że wygląda równie dobrze jak przedtem.
    

3.Taylor Swift

Nie jestem jej fanką,ale muszę przyznać że ma ciekawy styl.
    

4.Beyonce

Zawsze doceniałam jej styl,taki kobiecy.W tym roku zdecydowanie zasłużyła sobie na znalezienie się w tym poście.

  

5.Ariana Grande

Jej dziewczęce sukienki ogromnie mi się podobają.
  

6.Rita Ora

Wydawać by się mogło,że Rita zalicza dużo wpadek i nie zasługuje na znalezienie się w tym poście.Ale na galach zachwyca!
    

7.Selena Gomez

Jej styl również podziwiam.
    

8.Victoria Justice


Na uwagę zasługuje też ta aktora i piosenkarka.
    




3 komentarze: