poniedziałek, 9 grudnia 2013

Bluzka z Moodo

 Hej kochani!Tak wiem,znowu was zawodłam...To przez mój brak czasu.Szkoła,nauka,sprawdziany...Wiecie jak to jest.Składam wam kolejną obietnicę,że postaram się pisać regularnie.
 Dzisiaj pokażę wam moją nową bluzkę ze sklepu moodo,o którym kiedyś wspominałam.Dostałam ją na Mikołajki ;)).
 Oto ona:

 A tak prezentuje się na mnie :



Przepraszam za jakość tych zdjęć,ale po przesłaniu do bloggerera stały się one takie jakieś...dziwne.W każdym razie i tak będę musiała niedługo zakupić nowy aparat.

W najbliższym czasie planuję kupić więcej ubrań w moodo <3


4 komentarze:

  1. Śliczna bluzka = fajny prezent :D
    Pozdrawiam Kami
    http://smiej-sie,blogspot.com/
    http://wszystkiemojemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny bluzka <3

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jest za mała, ale to tylko moja opinia, ważne jest jak Ty się w niej czujesz, ja po prostu lubię większe rzeczy :) Jest ładna, Założyłabym ją do czarnych legginsów i glanów, na to czarna bluza (ale gdyby była większa). Ciekawie piszesz, powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna! fajny ma wzór :)
    może wspólna obserwacja na GFC?? daj mi znać :)
    może chciałabyś zgarnąć świąteczny prezent? Rozdanie z Sammydress, sprawdź TUTAJ
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w linki persunmall u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń